Friday, January 28, 2011

Perampok...huuuuu...

Balik jer umah,,,dengar lagi cerita rumah kena rompak..
ngeri betul.......nak kata kwsn rumah ak ni ada org kaya...
takdak la pulak....dah ala2 kwsn rumah org tua...
maklumla,,,nama pon taman tertua kat daerah ni....
yg latest skali,,rumah cikgu kena rompak,,
kepala siap kena hentak dgn objek keras agi....Dengar je pon dah ngeri....mmg mlm2 dah tak bleyh tido lena...
sbb semua dah takut...kes semakin menjadi-jadi...
jadi..
pesanan khidmat masyarakat : sblm tido pastikan rumah dah dikunci,,
kalau takut lagi,,,letak pisau bwh bantal,kalau ada pistol ke senapang ker lagi bagus...
org masuk jer tembak terus....huhu...
xoxo..
chow...

Sunday, January 23, 2011

Dah lame ak tak uruskan blog ni,,,
main tinggal camtu jer...haha,,,tiba2 termasuk blk,,,
padahal esok midsem....betul2 terok perangai ak....
takper kalau bce last minute pon bkn masuk sgt...(ayat nak sedapkan ati)
nak dijadikan cerita aritu ak kuar dgn kwn ak,,,
jln2 nk gi perbaiki handphone,
tjumpa kedai Cd ni, ade jual DVD Huan zhu Ge Ge,,,
Aku dah excited thp nak melompat kat dlm kedai tu,,,
Ckp pon ala2 machine gun,,,,
pusing2 belakang DVD tu,,,,
Hampeh giler.....Takder subtitle....
Down Sehari....tpi sempat lg ak main Cityville Walopon tgh Down....
muahaha....