Monday, March 28, 2011

Aku anak manja????

Alkisah ak,kakak ak n adik kesygn ak...
kitorang pon tak sgka yg kitorang ni sgt mnja...
especiallynya ak dgn adik ak...
obviously la kan....
Critanya,,,ak nk keje cuti 4 bln nnt...so ak gtaw la dkt akak ak...
skali akak ak gelak thp guling2 ats tilam...
ble ak tnya apsal....dia jwb...

"hang ni nak keja? Hang gheti ka buat keja? Kat umah pon tak penah buat keja ni pandai2 nak pi cari keja...satgi bukannya hang yang buat keja,orang yg upah hang yang kena pulun wat keja hang"..pastu dia smbg gelak lg...baiknya akak ak...haish...

er?? bla ak dgar je ayat tu...a'ah mmg ak jarang pon buat keja kat rumah...
hihi...slalunya ak srh adik ksayangan ak yg wat...and mama dgn abah ak pon mmg tak penah kasi akak ak cri keja wak2 dia cti sem dlu..kalau takder dwet apegi..hulur tgn berjabat mesra la ngan abah ak yg ndcem(smpi mama ak dh tak larat nak berleter sbb stiap kli hulur sti dpt)...hehe..trnyata r sgt dimanjakan an??,so kalau ak nk wat pecah tradisi pon mmg possibilty dia sgt rndh....so as a conclusion...ak mlslah nk cri keja..haha...4 bln tu ak ddk ja dkt umah jdi suri rmh sepenoh msa...haha...

p/s : ni nmanya pmalas...tu yg bnyk cri alasan....

3 comments:

  1. k2r: mmg ak sedo je...tpi wat cam tak sedo...haha
    akmal : ner ader pemls..ak nk latih adik ak spaya tak naik lemak sgt....haha

    ReplyDelete