Wednesday, March 23, 2011

Penting atau tidak???

First of all,,
penting sgt ker mencari calon suami wak2 blajar ni??
Akak ak jawab : Pntg....nnt wak2 keja semua dah kena "tempah"..
Erk....Habeh tu kalo ak dah tak minat ke arah bercintan cintun
di zaman muda remaja ni mcm mana?
Akak aku kata : pikir masa depan....
heh...camtu plak....hurm...penting ker?
ak pon tak tahu....mungkin akak ak jawab mcm tu sbb dia taknak ak
t'libat mcm ctuac dia...mak bapak semua berkenan ttp...
hati anaknya siapa yg tahu kan???
ttp ak tetap tak phm...napa kta nak kna mencari...
di zaman ak kat U ni....
bkn blajar lg pntg ker???
ak lebeyh ska mcm ni...
Happy tak terikat....
so,,,,bg ak mencari pasangan waktu gini tak pntg..
mungkin...hurm....biasa la...lain hati lain cara...
lain jiwa lain kata....ekeke...
pantun dua kerat...





p/s : sblm belajar mencintai org lain.....blajar menyintai diri sendri...itu yg spatutnya kita buat...
k r...dah habes ak ngarut....
xoxo...daaa

3 comments:

  1. jgn ikut org,
    awk je yg tau awk nk apa.
    awk je yg tau awk selesa mcm mana.
    blaja cinta diri sndr, yeah I like that statement.

    ReplyDelete
  2. I know n I'm never listening to others...It juz that....skang ni makin mrimaskan....bnyk sgt skandal yg timbul...kalo 1 bleyh jer diuruskan....kalo dh bnyk....Hihi...(mcm la feymes sgt)

    ReplyDelete
  3. hoho kisah chenta .. yup luv ur study before ur luv somebody =)

    ReplyDelete