Wednesday, April 6, 2011

Saka...perkara yg tak penah trlintas dlm otak ak...

Wak2 ak blk rumah aritu,,,
dpt brita mengejut....
mama kta tok ak dh jdi gila...
biar betul....tgok mama pon asyik sedeih jaa...mls nk tnya...
adik ak pon merajinkan diri crita,,,,dia kta tok ak ckp dia dh mati...
ad org nk bnh...pastu dia masak nasi tpi dia tak letak ape2 pon dlm periuk tu...
so, pak njang ak pon ambik la tok ak bwa gi umah dia kat Penang...
then pak njang ak call ckp shasha ank dia yg kecik lg tu asyik nangis..
ckp muka tok ak burok dgn rmbt pnjg ngurai...
mama ak dh sense...sti ade tak kna...ble pggil orang yg ade pgalaman dgn bnda tu...
dia kasi taw..tok ak dpt saka yg kakak dia yg dh mninggal bela...
sbbkan saka tu takder org nak...kakak tok ak ni pki main lpas jer...
pergh....nightmare....dah la ak mmg tak tido mlm..
mmg lpas tu lg takot ak nk tido mlm...mna tak nya...smpi 4 ekor kna...
2 kna dkt tok ak...1 dkt mak njang ak,1 lg dkt mak ak...
Alhamdulillah kwn pak njang ak dah tlg buangkan....
tpi gaya ak nk bahgia...adik ak ckp...kalau dia perhanyut dekat laut dgn botol kaca....
mcm mna kalo botol kaca tu pecah???
Erk....ak pon terpikir...mcm mna tu??
Aiseh mslh gak....nnt second round mama ak nk pggil pakar pulak nk kna
"bersihkan umah tok ak"....Adoi....mmg tak pegang buku lgsg la blk tu....

Dlu ak ska tgok katoon nie....tpi skang...erk...even friendly ghost pon ak taknak tgok....wat ak sakit jiwa toi.....

9 comments:

  1. Wuuuuu ~ seram dowh !

    Atok ko tu hidup lagi ke sebenarnya ?

    ReplyDelete
  2. alolo .. siyes ke weh .. teringat plak kat entry aq sal saka harimau wooo











    weh munyet makin byk plak kt kiy neh ea

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. nick ninos : tok tu nenek la....Alhamdulillah...hidup...cihar sejahtera lg...

    k2r : saka harimau...cam penah ad ja cite tu dekat tv3 wak2 kte matriks...

    munyet mmg sentiasa bnyk...tak pernah berkurang pon....hoho...

    ReplyDelete
  5. saka...
    biase la...
    mostly org2 tue dulu de saka..
    pastikan ko xtrime pape dr sape2 even lam mimpi,kay!!!
    hehhehee...

    ReplyDelete
  6. mama ak pon ade ckp org dulu bnyk bela,,,tpi ak tak sgka plak yg kakak tok ak tu bela.....InsyaAllah selagi kuat ak takkan trima pape even dlm mimpi...hihi.. ;p

    ReplyDelete
  7. wei beliau..ak ada kt umah ne..bla plak y kuar kes saka ne?bkn da xdk ka?

    ReplyDelete
  8. axentrica: ank ad kat umah ka?? tak sempat nak gtaw ak blk aritu....kami pon tataw kta bnda tu ad....wak2 tu tok ak tgh lemah....tu yg dia senang masuk...

    ReplyDelete
  9. besalah tu...jin,nak buat macamna..hehehe...
    entri baru:kod rahsia sony ericcson

    ReplyDelete