Wednesday, November 2, 2011

Hye!!!! CRUSH n BLUSH!!!




After a longgggggggggg time gone...and abandone this blog....
tetiba rase nak menaip kejap...haha....
Inilah namenya buang tebiat.....
Semuanya sebab nak kna bentang proposal esok...haishhh....
Haha...apela yg ak type ni....biase r....ni sume akibat kesan
ubat+dupdap nk present esok....

That not the things...haha...
Buka sem baru ni....
Aku asyik t'jmpa dgn sorang mamat ni...
Mamat yg ak t'minat scara tak sgaja...
Sbb ak slalu nmpk dia solat dkt surau...
Heeee~~~...he sooo cute.,,,,menyebabkan ak slalu usha dia...
x malu kan aku...haha...wateva...but looking at him makes my hearts melt...
(mood tgh gediks suda dtg,,,)..Ahaks....

And kwn ak plak penah cakap....
Kalo betul ko suka...
Ko t'sgt la suka...
and ko dh wat solat Istikharah...
and dpt hint bhw he's the one...
Approach him...kte kat dia...
"Saya tahu awak tak kenal sy,tpi sy kenal awak,,and sy dpt rasakan awak adalah utk sy....JOM KAWEN?",...haha...

And aku rase cara ni 100% akan menemui kegagalan....TRUST ME...haha..

P/S : Ape tujuan aku tulis entry ni?...Aku pon tak pasti...doakan aku berjaya dgn pembentangan aku esok.....

4 comments:

  1. amboi, sakit2 pun sempat mengediks lagi ea...hehe. anyway, semoga cepat sembuh!

    ReplyDelete
  2. Akmal : Harap orang yang wish tu pon cepat sembuh...hehe

    ReplyDelete
  3. haha.. gatai no..^^p
    anyway gud luck 4 u presentation yaww..^^,

    ReplyDelete
  4. CintaKadijah: Haha...takder la gatal sgt....sikit jer...and thanx 4 da wishes....

    ReplyDelete