Thursday, November 17, 2011

Syaitan Dalam Hati...





Semalam bola, Malaysia menang 1-0....
Tahniah....tpi bkn tu yg ak nk story,
Semalam hari Khamis malam Jumaat,
so aku rerajinkan lah diri pegi solat berjemaah,
kebetulan hari tu ade Ummah Talk lepas Maghrib,
lebeyh kurang pukul 7.15,
ceramah start,,
tumpuan aku waktu tu 100%,
Cewahhh....haha....
pukul 8, ak dh mula main handset kwn aku....
syaitan dalam hati aku dah bersorak-sorak....
pukul 8.30,,,,ak dh start cakap dgn kwn aku....
syaitan tu dah menangis kegembiraan....
pukul 8.45,,,,otak aku dh pikir,,,bila la ceramah nak benti....
syaitan tu dah pasti...anak Adam ni dah terjerat dengan hasutan dia...
pukul 9,,x benti lagi!!!!...
syaitan tu dah wat jamuan kemenangan dah...
Huhu...betapa teruknya diri sendiri...ceramah agama sejam lebih dh tak tahan,,,kalau cerita korea pulak...berjam-jam ko wat marathon ko tahan?
AstaghfirullahhalAzim......huhu...teruk-teruk....

P/S : Kecik-kecik dulu suke baca buku Asuh...part Godaan Syaitan tu..haha....

5 comments:

  1. kdg2 crite korea lebih 5 jam tgk straight jer tp tak mengeluh pun :D

    ReplyDelete
  2. At least ok r kira ko pergi kan.

    Aku ni lansung xp..huuuu.

    ReplyDelete
  3. hmmm camtu la manusia,,
    ak pon!!

    ReplyDelete
  4. hahah. sama la. dlu mmg fan buku asuh, kuikui

    ReplyDelete
  5. AmyZana : Betul2,,,,huhu....

    nick:...same jela aku pon...even gi pon bknnya dengar sgt....

    UniMeow....naem pon manusia...bnyklah kekurangannya...aku pon!!!!!!1

    CikPipiTembam : Asuh best kan? Hehe...bahan bacaan wak2 knk2....haha...

    ReplyDelete